JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ DODÁNÍ POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ?
-
ZÁSILKU VÁM DORUČÍME V ROZMEZÍ 8–18 HODIN V PRACOVNÍ DNY.
-
CESTU ZÁSILKY LZE SLEDOVAT NA INTERNETU, ČÍSLA BALÍKŮ A WEBOVOU ADRESU OBDRŽÍTE MAILEM PO VYEXPEDOVÁNÍ Z NAŠEHO SKLADU
-
PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY ZKONTROLUJTE OBAL ZÁSILKY – ZJEVNOU VADU (POŠKOZENÍ OBALU) OZNAMTE ŘIDIČI, TEN SI ZAPÍŠE POŠKOZENÍ DO PŘEPRAVNÍHO LISTU.
-
ZÁSILKU MŮŽETE PŘEVZÍT I S TOUTO VADOU BEZ OBAVY S NÁSLEDNÝM UPLATŇOVÁNÍM PŘÍPADNÉ ŠKODY.
-
OBSAH ZÁSILKY ZKONTROLUJTE PO ODJEZDU ŘIDIČE, ŘIDIČ NEČEKÁ NA KONTROLU OBSAHU
-
V PŘÍPADĚ ZJIŠTĚNÍ POŠKOZENÝCH NEBO CHYBĚJÍCÍCH DÍLŮ, KONTAKTUJTE NEJDŘÍVE NÁS NA TELEFONNÍM ČÍSLE +420 602 118 311 - REKLAMACE ŘEŠÍME OKAMŽITÝM ODESLÁNÍM NOVÝCH DÍLŮ.
-
PRO KOMUNIKACI S KURÝRNÍ SLUŽBOU POUŽÍVEJTE ČÍSLO ZÁSILKY, ČÍSLO NEBO ČÍSLA ZÁSILKY VÁM BUDOU DORUČENY MAILEM PO VYEXPEDOVÁNÍ Z NAŠEHO SKLADU