REGÁLY
SKLAD, FIRMA, KANCELÁŘ
DŮM A ZAHRADA
Kontakt

Antispam 12+118 =

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ DODÁNÍ POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ?

 
  • zásilku Vám doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny. 
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu, čísla balíků a webovou adresu obdržíte mailem po vyexpedování z našeho skladu
  • při přebírání zásilky zkontrolujte obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) oznamte řidiči, ten si zapíše poškození do přepravního listu.
  • zásilku můžete převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu
  • V případě zjištění poškozených nebo chybějících dílů, kontaktujte nejdříve nás na telefonním čísle 608 250 881 - REKLAMACE ŘEŠÍME OKAMŽITÝM ODESLÁNÍM NOVÝCH DÍLŮ.
  • pro komunikaci s kurýrní službou používejte číslo zásilky, číslo nebo čísla zásilky Vám budou doručeny mailem po vyexpedování z našeho skladu