REGÁLY
SKLAD, FIRMA, KANCELÁŘ
DŮM A ZAHRADA
Kontakt

Antispam 18+116 =

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ DODÁNÍ POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ?

 

  • ZÁSILKU VÁM DORUČÍME V ROZMEZÍ 8–18 HODIN V PRACOVNÍ DNY. 
  • CESTU ZÁSILKY LZE SLEDOVAT NA INTERNETU, ČÍSLA BALÍKŮ A WEBOVOU ADRESU OBDRŽÍTE MAILEM PO VYEXPEDOVÁNÍ Z NAŠEHO SKLADU
  • PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY ZKONTROLUJTE OBAL ZÁSILKY – ZJEVNOU VADU (POŠKOZENÍ OBALU) OZNAMTE ŘIDIČI, TEN SI ZAPÍŠE POŠKOZENÍ DO PŘEPRAVNÍHO LISTU.
  • ZÁSILKU MŮŽETE PŘEVZÍT I S TOUTO VADOU BEZ OBAVY S NÁSLEDNÝM UPLATŇOVÁNÍM PŘÍPADNÉ ŠKODY.
  • OBSAH ZÁSILKY ZKONTROLUJTE PO ODJEZDU ŘIDIČE, ŘIDIČ NEČEKÁ NA KONTROLU OBSAHU
  • V PŘÍPADĚ ZJIŠTĚNÍ POŠKOZENÝCH NEBO CHYBĚJÍCÍCH DÍLŮ, KONTAKTUJTE NEJDŘÍVE NÁS NA TELEFONNÍM ČÍSLE 608 250 881 - REKLAMACE ŘEŠÍME OKAMŽITÝM ODESLÁNÍM NOVÝCH DÍLŮ.
  • PRO KOMUNIKACI S KURÝRNÍ SLUŽBOU POUŽÍVEJTE ČÍSLO ZÁSILKY, ČÍSLO NEBO ČÍSLA ZÁSILKY VÁM BUDOU DORUČENY MAILEM PO VYEXPEDOVÁNÍ Z NAŠEHO SKLADU