kovové regály biedrax
REGÁLY
SKLAD, FIRMA, KANCELÁŘ
DŮM A ZAHRADA
Kontakt

Antispam 10+116 =

 

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ DODÁNÍ POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ?

 

  • ZÁSILKU VÁM DORUČÍME V ROZMEZÍ 8–18 HODIN V PRACOVNÍ DNY. 
  • CESTU ZÁSILKY LZE SLEDOVAT NA INTERNETU, ČÍSLA BALÍKŮ A WEBOVOU ADRESU OBDRŽÍTE MAILEM PO VYEXPEDOVÁNÍ Z NAŠEHO SKLADU
  • PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY ZKONTROLUJTE OBAL ZÁSILKY – ZJEVNOU VADU (POŠKOZENÍ OBALU) OZNAMTE ŘIDIČI, TEN SI ZAPÍŠE POŠKOZENÍ DO PŘEPRAVNÍHO LISTU.
  • ZÁSILKU MŮŽETE PŘEVZÍT I S TOUTO VADOU BEZ OBAVY S NÁSLEDNÝM UPLATŇOVÁNÍM PŘÍPADNÉ ŠKODY.
  • OBSAH ZÁSILKY ZKONTROLUJTE PO ODJEZDU ŘIDIČE, ŘIDIČ NEČEKÁ NA KONTROLU OBSAHU
  • V PŘÍPADĚ ZJIŠTĚNÍ POŠKOZENÝCH NEBO CHYBĚJÍCÍCH DÍLŮ, KONTAKTUJTE NEJDŘÍVE NÁS NA TELEFONNÍM ČÍSLE +420 602 118 311 - REKLAMACE ŘEŠÍME OKAMŽITÝM ODESLÁNÍM NOVÝCH DÍLŮ.
  • PRO KOMUNIKACI S KURÝRNÍ SLUŽBOU POUŽÍVEJTE ČÍSLO ZÁSILKY, ČÍSLO NEBO ČÍSLA ZÁSILKY VÁM BUDOU DORUČENY MAILEM PO VYEXPEDOVÁNÍ Z NAŠEHO SKLADU

 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.